کارت خام پی وی سی pvc

مرکز انواع کارت خام پی وی سی pvc

کارت خام پی وی سی pvc

مرکز انواع کارت خام پی وی سی pvc

کارت پی وی سی PVC خام رنگی



 >>> کارت پی وی سی PVC خام رنگی <<<


کارت های پی وی سی 


کارت های پی وی سی PVC از چندین لایه ی پلاستیکی روکش شده به یکدیگر ایجاد شده اند. معمولا هسته مرکزی کارت های پی وی سی از جنس رزین پلاستکی معروف به PVC تولید می شود. این رزین از رنگ ها و پلاستیک هایی ایجاد شده است که ظاهر و یکپارچگی مورد نیاز را به ما می دهد. سپس هسته ی کارت با استفاده از لایه هایی از جنس مواد پلاستیکی شفاف روکش می گردد. روکش های مذکور پس از وارد شدن فشار و گرما بر روی هسته به آن می چسبند. کارت پی وی سی PVC خام سفید به همین طریق تولید شده است که در بازار محصولات و راهکارهای شناسایی و دسترسی امن کاربردهای بسیاری دارد. در حقیقت کارت پی وی سی خام به عنوان ابزار اولیه ی افلب راهکارهای امنیت و شناسایی به شمار می رود و متناسب با نیاز کاربران و مشتریان می باشد.



کارت پی وی سی خام رنگی


با کارت پی وی سی PVC خام رنگی می توان به راحتی در میان افرادی که از آن ها استفاده می کنند تمایز قائل شد. به عنوان مثال می توان اعضای بخش های مختلف یک سازمان یا شرکت، میان مرتبه های شغلی گوناگون، مشتری های ثابت و عادی، رشته های متنوع دانشگاهی و ... را به سادگی از رنگ کارت شناسایی آن ها تشخیص وتمییز داد. همین ویژگی ها موجب بالا رفتن امنیت بصری احراز هویت می گردد. کارت پی وی سی خام رنگی با ضخامت های گوناگونی وجود دارد که در ادامه رایج ترین آن ها را بیان نمودیم.



ساختار کارت پی وی سی خام رنگی


این نوع کارت ها فاقد هر نوع تراشه یا حافظه ای بر روی خود می باشند. همچنین این دسته از کارت ها نوار مغناطیسی و یا میکروچیپ و مدار الکترونیکی داخلی ندارند و از آن ها برای چاپ کارت های پی وی سی PVC  استفاده می شود. 


ضخامت های کارت پی وی سی خام رنگی


  • 300 میکرون
  • 500 میکرون
  • 760 میکرون
  • 1 میلیمتر

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.