کارت خام پی وی سی pvc

مرکز انواع کارت خام پی وی سی pvc

کارت خام پی وی سی pvc

مرکز انواع کارت خام پی وی سی pvc

کارت مایفر خام pvc


 کارت مایفر خام

کارت مایفر  MIFARE  نوعی کارت هوشمند است که از جنس مواد پلاستیکی ساخته شده است که به اختصار pvc نامیده می شوند .کارت مایفر در دسته کارت های rfid قرار می گیرد و از کارت های نوع بدون تماس می باشد.  کارت  مایفر با حجم ذخیره سازی متفاوت و در رنگبندی های متنوعی تولید می شود . 


چاپ کارت مایفر خام

چاپ کارت مایفر با پرینتر مستقیم به وسیله دستگاه چاپ کارت پی وی سی با تکنولوژی دایرکت یا مستقیم انجام میشود. در تکنولوژی چاپ کارت مایفر با پرینتر مستقیم، هد دستگاه با خود کارت مایفر به صورت مستقیم در تماس می باشد و انتقال رنگ به وسیله ریبون رنگی YMCKO ریبون رنگی YMCKO یا ریبون تک رنگ انجام می شود.


کارت خام مایفر 

این نوع کارت برای مکان هایی که نیاز به ذخیره اطلاعات بر روی کارت به صورت آفلاین وجود دارد مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان مثال کارت خام مایفر جهت چاپ کارت اتوبوس و مترو و ... مناسب هستند. در حقیقت می توان از کارت مایفر به عنوان کارت اعتباری استفاده نمود.


خدمات کو آی کو در زمینه چاپ کارت مایفر خام


 شرکت کوآیکو مفتخر است انواع خدمات خود را در زمینه ی چاپ انواع کارت پی وی سی ، از فروش  دستگاه های چاپ کارت گرفته تا چاپ روی کارت مایفر و حتی فروش کارت مایفر mifare به بهترین نحو به مشتریان عزیز  خود ارائه می نماید.


شماره تماس جهت ارتباط با کارشناسان این مجموعه : 67991-021

صفحه مرتبط : https://coico.ir/product-category/pvc-cart/mifare-card/