کارت خام پی وی سی pvc

مرکز انواع کارت خام پی وی سی pvc

کارت خام پی وی سی pvc

مرکز انواع کارت خام پی وی سی pvc

کارت پی وی سی خام طلایی



کارت پی وی سی خام طلایی


کارت پی وی سی خام طلایی نوعی کارت از جنس پلاستیکی به نام پلی وینیل کلراید است. کارت پی وی سی طلایی یک کارت تک رنگ به رنگ طلایی است که در ابعاد گوناگونی وجود دارد. همه ی این کارت ها دارای ضخامت استاندارد 760 میکرون می باشند. 


ساختار کارت پی وی سی خام طلایی


ساختار این نوع کارت مشابه کارت های معمولی می باشد و از آن ها در انواع دستگاه پرینترهای چاپ پی وی سی استفاده می شود. این مدل کارت ها به صورت کارت مگنت و کارت هوشمند وجود دارند. کارت PVC   نوار مغناطیسی و یا میکروچیپ و مدار الکترونیکی داخلی ندارند. به همین علت فقط برای چاپ مورد استفاده قرار می گیرند. کارت پی وی سی خام در مواردی که کارت ها به هیچ داده ID کد گذاری شده نیاز ندارد مناسب می باشد.



کاربرد کارت پی وی سی خام طلایی


کارت PVC خام طلایی برای چاپ کارت شناسایی، کارت گارانتی، کارت اعتباری،کارت بانکی، کارت حضور و غیاب، کارت کنترل دسترسی، کارت وفاداری، کارت ویزیت، کارت دانشجویی و کارت دانش آموزی و ... مورد استفاده قرار می گیرد. از این کارت های برای چاپ کارت پرسنلی استفاده نمی شود.



 انواع کارت پی وی سی خام طلایی


کارت PVC طلایی دارای انواع گوناگونی می باشد که هر کدام در اندازه های دلخواه وجود دارند. ویژگی های تعبیه شده در این کارت ها می تواند مطابق با نیاز مشتری صورت پذیرد.


  • کارت PVC خام طلایی 300 میکرون
  • کارت PVC خام طلایی 500 میکرون    
  • کارت PVC خام طلایی 760 میکرون



طراحی کارت پی وی سی خام طلایی


کارت های PVC خام طلایی به صورت آماده و برش خورده وجود دارند. این کارت ها در بسته بندی های گوناگونی ارائه می شوند. در دو طرف این کارت ها لمینیت قرار داده شده است که موجب می گردد تا چاپ آن توسط پرینتر چاپ کارت PVC به راحتی انجام پذیرد. کارت های پی وی سی خام طلایی در پرینترهای چاپ کارت شناسایی مورد استفاده قرار می گیرند و برای چاپ یک طرفه، دو طرفه و یا تک رنگ مناسب هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.