کارت خام پی وی سی pvc

مرکز انواع کارت خام پی وی سی pvc

کارت خام پی وی سی pvc

مرکز انواع کارت خام پی وی سی pvc

کارت پی وی سی خام قرمز



کارت  پی وی سی خام قرمز



کارت  پی وی سی خام


رنگی از جنس پلاستیک pvc می باشند که از آن ها به عنوان کارت خام استاندارد استفاده می شود. کارت PVC خام از لایه های پلاستیکی تشکیل شده است که لایه های آن تحت اثر فشار و گرما به یکدیگر چسبیده اند. کارت های پی وی سی نسبت به کارت های کاغذی و مقوایی اداری مقاومت و دوام بیشتری دارند و قابل شستشو می باشند. رنگ جوهرهای چاپ آسیبی به کارت های پی وی سی نمی رساند و همه رنگ های با شفافیت و کیفیت بالایی ظاهر می شوند. برای چاپ بر روی کارت های پی وی سی خام از رنگ ها و جوهرهای متنوعی استفاده می شود. چاپ کارت هوشمند خام به وسیله پرینترهای چاپ کارت پی وی سی انجام می شود. کارت هوشمند خام با ضخامت ها و رنگ های متفاوت در داخل پرینتر مخصوص قرار می گیرد و طرح مورد نظر بر روی آن چاپ می گردد. کارت های پی وی سی خام در رنگ های متنوعی از قبیل سفید، قرمز،آبی ،مشکی،طلایی، نقره ای، سبز و ... ارائه شده اند. کارت های پی وی سی خام برای موارد گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد و رنگ آن متناسب با نیاز مشتری انتخاب می گیرد. کارت پی وی سی یک انتخاب دقیق برای چاپ سریع انواع کارت می باشد و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می باشد .همچنین این نوع کارت ها تصویر را با کیفیت بالا ارائه می دهد، و بسیار با دوام است.

کارت پی وی سی خام قرمز


این دسته از کارت های PVC خام دارای استاندارد CR80 می باشند که برای چاپ کارت ویزیت کارت شناسایی و... مناسب هستند. ابعاد کارت های پی وی سی خام قرمز مشابه کارت های اعتباری و بانکی می باشد و در صنعت چاپ به عنوان ابعادی استاندارد محسوب می شوند. این دسته از کارت ها به صورت کارت های مگنت، اسمارت، هوشمند و ساده وجود دارند. کارت های پی وی سی CR80 با ضخامت 30mil به استاندارد CR8030 و یا CR80.030 نیز شناخته شده اند. اما این دسته از کارت ها در بازار ایران به کارت های پی وی سی قرمز معروف می باشند. کارت  پی وی سی خام قرمز نوار مغناطیسی و یا میکروچیپ و مدار الکترونیکی داخلی ندارد. 



ساختار کارت پی وی سی قرمز


کارت پی وی سی خام ساده قرمز رنگ بسیار با دوام بوده و استحکام زیادی دارد. ضخامت این کارت ها 760 میکرون بوده و به راحتی خم نمی شوند و از کارت های کاغذی بسیار محکم تر هستند.



ویژگی های کارت پی وی سی قرمز 


  • جنس کارت: تمام پلاستیک پی وی سی 
  • رنگ کارت پی وی سی خام : قرمز / Red
  • ضخامت: 760 میکرون
  • اندازه استاندارد:  ISO CR-80 = 85.60mm x 53.98mm
  • قابل چاپ توسط پرینتر پی وی سی: Fargo – Zebra – Datacard – IDP – Polaroid - Evolis


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.